To, co zawsze wyróżnia polskie megamody do Gothica, to dbałość o detale audiowizualne. "Złote Wrota 2" dostarczą kompletny polski dubbing - usłyszymy zarówno nowe głosy, jak i znajome postacie z pierwszej części. Całość zostanie okraszona autorskim soundtrackiem, skomponowanym specjalnie na potrzeby modyfikacji (mowa o około 20 utworach).
Nowe modele broni, pancerzy i odświeżone tekstury mają sprawić, że Samoa, mimo osadzenia na silniku "Gothica II", będzie prezentować się świeżo i klimatycznie, nie kolidując jednocześnie z szerszym kanonem, w tym wydarzeniami z "Kronik Myrtany".
"Złote Wrota 2: Serce Bogini" to bez wątpienia jeden z najbardziej oczekiwanych projektów w polskiej i międzynarodowej społeczności Gothica. Modyfikacja będzie dostępna za darmo (wymagana jest oczywiście pełna wersja "Gothic II: Złota Edycja") na GOG. Karty produktu na GOG i zwiastun z datą premiery udowadniają, że to już nie sen, a w pełni zrealizowany projekt, który lada moment wyląduje na naszych dyskach.
Czy Golden Gate Team zdoła powtórzyć sukces "Kronik Myrtany"? A może pójdzie o krok dalej? Wskazują na to nie tylko ogrom prac i zaangażowanie, ale też nowa, dojrzała wizja fabularna, z dala od Bezimiennego, koncentrująca się na konsekwencjach wyborów gracza. Zostało tylko kilka dni - 12 grudnia nadchodzi!
(Dalsza część artykułu pod ilustracją)
KLIKNIJ OBRAZ 👆
Fantasy News / Gry
Fani "Gothica II: Noc Kruka" właśnie szykują się na kolejną, monumentalną przygodę! Po latach oczekiwania i prac, polski zespół Golden Gate Team ogłosił, że premiera "Złotych Wrót 2: Serce Bogini" nastąpi już 12 grudnia 2025 roku. Modyfikacja, będąca kontynuacją hitu sprzed lat, otrzymała finalny zwiastun i kartę na GOG, wywołując niemałe poruszenie w społeczności. Czy to kolejny kolos, który przyćmi nawet legendarne "Kroniki Myrtany"? Wszystko na to wskazuje!
Czym tak naprawdę są "Złote Wrota 2"? To ogromna, fabularna modyfikacja, która przenosi nas do zupełnie nowej, nieznanej dotąd krainy w uniwersum Gothica. Akcja dzieje się około dziesięciu lat po wydarzeniach z "Gothica 3". Zamiast Bezimiennego, wcielamy się w Morrisa, młodego myśliwego, mieszkańca wyspy Samoa, leżącej daleko na wschód, w Królestwie Elei. Morris nie jest "czystą kartą" - ma swoją historię, a mieszkańcy mają o nim już wyrobione zdanie, co od razu zmienia dynamikę rozgrywki.
Twórcy z Golden Gate Team, jak czytamy na Gram.pl, zaznaczyli:
Samoa została zbudowana od podstaw i ma być krainą pełną kontrastów: od portowego miasteczka, przez gęste lasy, bagna, starożytne ruiny, aż po pokryte śniegiem górskie szczyty. Gracze spędzą w Elei około 30 godzin, stając się świadkami wojny o władzę i odkrywając mroczne tajemnice dawnego kultu bogini Hatiret.
Twórcy obiecują nie tylko dojrzałą, nieliniową fabułę, ale też mnóstwo nowości w samej rozgrywce. Morris w trakcie swojej podróży będzie musiał podjąć kluczowe wybory, które realnie wpłyną na jego los i los całej wyspy. Co więcej, to właśnie od gracza zależy, czy Morris zostanie szlachetnym bohaterem, czy też cwanym intrygantem, goniącym za własnym zyskiem.
Na stronie projektu dowiadujemy się o elementach, które jeszcze bardziej wzbogacą doświadczenie: "Morris będzie mógł nawet wejść w relację romantyczną z jedną z dwóch kobiet". Oprócz tego pojawią się zagadki środowiskowe, wieloetapowe walki z bossami, mini-gry, takie jak autorski konkurs picia na czas, a nawet mechanika wspinaczki po skalnych ścianach.
KLIKNIJ OBRAZ 👆
KLIKNIJ OBRAZ 👆
KLIKNIJ OBRAZ 👆
KLIKNIJ OBRAZ 👆
KLIKNIJ OBRAZ 👆